Jaguar XJ-SC   1983    
Technická data
 
   
Motor
Výkon
Toč.moment
Max.rychlost
Zr.0-100 km/h
Hmotnost
Převodovka
Palivo
Příprava paliva
Karosérie
Brzdy
Vyrobeno (ks)
Zakoupeno
Prodáno
 


řadový  šestiválec   AJ6  3.6
168 Kw/5000 ot
332 Nm/4000 ot
227 km/h
7.4s
1660 kg
manuál 5.st
benzín
vstřikování
ocelová samonosná
kotoučové
1150 ks
leden 2009
neprodáno (rekonstrukce)

 
     

 FOTO                                                                    VIDEO                                                       ZAJÍMAVOSTI

 

 
Jaguar XJ-SC, motor o obsahu 3,6 a výkonu 168kw, manuální 5-ti stupnová převodovka getrag 260. Jaguara jsem zakoupil letos (2009) a v příštích dvou letech proběhne rekonstrukce. Střecha se skládá z přední a zadní části. Přední část jsou dva odnímatelné panely, které se po vyjmutí musejí uložit do kufru. Zadní část se po odjištění a po odepnutí vnitřních tapecírungů na suchý zip schrne směrem dozadu jako u klasického kabria. Po složení střechy zůstává pevný rám mezi částmi střechy a zadní bočné okénka s rámem. Hlavní výhoda této koncepce je ta, že vůz nebyl nutný vyztužovat kvůli tuhosti a také fakt, že zadní část střechy je tak malá, že při složení nezabírá tolik místa a nehyzdí vůz. XJ-SC je bez klasických zadních bočních ploutví charakteristické pro XJ-S. Mě osobně se to moc líbí a vzdáleně mi to připomíná XK120 FHC, který byl taky navržen s malou kabinkou a s dlouhou přídí. Ve voze se sedí pod úrovní prahu, což je velmi nízko (cca 25cm nad silnicí!)..

 
 

Zpět